Strony
Tego samego autora
  • Firmy bukmacherskieFirmy bukmacherskie
    Na rynku światowym, ale i polskim działa wiele firm bukmacherskich. Zajmują się one przyjmowaniem zakładów bukmacherskich. Takie firmy bukmacherskie na rynku europejskim pojawiły się zupełnie niedawno, zaledwie kilkanaście lat temu. …
  • Jazda na rolkachJazda na rolkach
    Wspaniałą aktywnością fizyczną jest jazda na rolkach. Niektórzy z nas myślą, że są za starzy na ten sport. Nic bardziej mylnego. Jeździć można w każdym wieku, nie trzeba mieć specjalnej …
  • Rower miejskiRower miejski
    Rower miejski jest chyba najbardziej odpowiednim wyborem dla osób o małym doświadczeniu i niezbyt dużych umiejętnościach. Jest to klasyczny typ jednośladu z przeznaczeniem do rekreacyjnej jazdy po mieście. Porusza się …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Maskotki

    Niemalże każda drużyna piłkarska posiada swoją maskotkę. To symbol jej zwycięstwa i amulet, jednocześnie poza koszulkami, szalikami i smyczkami to świetny produkt marketingowy. Ich postać ma symbolizować wszystkie cechy drużyny, a przede wszystkim pokazywać i reklamować barwy danej drużyny. Poza drużynami, swoje maskotki mają również wszelkiego rodzaju mistrzostwa piłkarskie zarówno światowe jak i kontynentalne. Najlepszym tego przykładem będą szykowane aktualnie maskotki mistrzostw Europy w piłce nożnej. Slavek i Slavko, mimo że do mistrzostw jeszcze rok już zdążyły podzielić kibiców. Przedstawiają one stereotypowych mieszkańców dwóch państw, w których mistrzostwa się rozegrają, czyli Polskę i Ukrainę. Wielu uważa, że to pomysł nieudany i bardzo je krytykuje. O powodach krytyki trudno dyskutować, dotyczy ona bowiem gustu, o którym się nie mówi. A może takie właśnie było założenie projektantów im więcej wokół nich szumu, tym większe zainteresowanie i machina marketingu działa jak znalazł.

    Comments are closed.