Strony
Tego samego autora
  • ZakładyZakłady
    W dzisiejszym świecie usług oraz wszelkiego rodzaju pokus mających na celu zwiększenie kapitału poszczególnych jednostek możemy wyróżnić zakłady bukmacherskie. Zakłady te polegają głównie na typowaniu wyników lub innego tego typu …
  • KaryKary
    Nieodłącznym elementem piłki nożnej są także kary. W tym przypadku można karać zarówno piłkarzy, trenerów jak i kibiców. O karaniu kibiców jest nieustannie głośno w mediach. Jednak skupmy się na …
  • Zaprzęgi zimowe, sanny, kuligiZaprzęgi zimowe, sanny, kuligi
    Żyjemy w klimacie, w którym przez znaczną część roku trzeba liczyć się ze śniegiem i nieprzejezdnymi drogami. Ludzka pomysłowość musiała temu sprostać i wymyślono sanie. Jest to pojazd zaprzęgowy na …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Maskotki

    Niemalże każda drużyna piłkarska posiada swoją maskotkę. To symbol jej zwycięstwa i amulet, jednocześnie poza koszulkami, szalikami i smyczkami to świetny produkt marketingowy. Ich postać ma symbolizować wszystkie cechy drużyny, a przede wszystkim pokazywać i reklamować barwy danej drużyny. Poza drużynami, swoje maskotki mają również wszelkiego rodzaju mistrzostwa piłkarskie zarówno światowe jak i kontynentalne. Najlepszym tego przykładem będą szykowane aktualnie maskotki mistrzostw Europy w piłce nożnej. Slavek i Slavko, mimo że do mistrzostw jeszcze rok już zdążyły podzielić kibiców. Przedstawiają one stereotypowych mieszkańców dwóch państw, w których mistrzostwa się rozegrają, czyli Polskę i Ukrainę. Wielu uważa, że to pomysł nieudany i bardzo je krytykuje. O powodach krytyki trudno dyskutować, dotyczy ona bowiem gustu, o którym się nie mówi. A może takie właśnie było założenie projektantów im więcej wokół nich szumu, tym większe zainteresowanie i machina marketingu działa jak znalazł.

    Comments are closed.