Strony
Tego samego autora
  • Dlaczego?Dlaczego?
    Wiele osób niestety nie uprawia sportu,. I nie widzi w tym nic złego. Jednakże nie uprawianie sportu jest złe same w sobie. Nie powinniśmy siedzieć w domu i zaliczać kolejne …
  • StepperStepper
    Jednym z podstawowych elementów wykorzystywanych przy treningu fitness jest stepper. Można go stosować niemal na każdym etapie zaawansowania, wystarczy tylko odpowiedni dobór tempa ćwiczeń. Stepper imituje w pewnym stopniu wchodzenie …
  • Zajęcia  z jogiZajęcia z jogi
    Joga to ćwiczenia nie tylko dla ciała, ale także dla duszy. Bo joga to nie tylko jakiś tam zestaw ćwiczeń, które należy tylko poprawnie wykonać, by się lepiej poczuć. Joga …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Maskotki

    Niemalże każda drużyna piłkarska posiada swoją maskotkę. To symbol jej zwycięstwa i amulet, jednocześnie poza koszulkami, szalikami i smyczkami to świetny produkt marketingowy. Ich postać ma symbolizować wszystkie cechy drużyny, a przede wszystkim pokazywać i reklamować barwy danej drużyny. Poza drużynami, swoje maskotki mają również wszelkiego rodzaju mistrzostwa piłkarskie zarówno światowe jak i kontynentalne. Najlepszym tego przykładem będą szykowane aktualnie maskotki mistrzostw Europy w piłce nożnej. Slavek i Slavko, mimo że do mistrzostw jeszcze rok już zdążyły podzielić kibiców. Przedstawiają one stereotypowych mieszkańców dwóch państw, w których mistrzostwa się rozegrają, czyli Polskę i Ukrainę. Wielu uważa, że to pomysł nieudany i bardzo je krytykuje. O powodach krytyki trudno dyskutować, dotyczy ona bowiem gustu, o którym się nie mówi. A może takie właśnie było założenie projektantów im więcej wokół nich szumu, tym większe zainteresowanie i machina marketingu działa jak znalazł.

    Comments are closed.