Strony
Tego samego autora
  • Nurkowanie – jak zacząć i gdzie nurkować?Nurkowanie – jak zacząć i gdzie nurkować?
    Nurkowanie to dość ciekawy sport ekstremalny, który z całą pewnością można polecić każdemu, kto wciąż poszukuje nowych wyzwań oraz ciekawych doświadczeń. Przede wszystkim sportem tym interesuje się coraz więcej młodych …
  • TenisTenis
    Wyróżniamy dwa rodzaje tenisa: stołowy i ziemny. Częściej jednak możemy oglądać tenis ziemny. Sport ten ma długa historię bowiem należał do dyscyplin olimpijskich już w 1924 roku. Gra ta polega …
  • KrótkofalarstwoKrótkofalarstwo
    Krótkofalarstwo to stosunkowo nowe hobby, bowiem uprawianie go nie było możliwe przed wynalezieniem radiotelegrafu w 1895 roku. Hobby to polega na nawiązywaniu połączeń radiowych z innymi użytkownikami na wydzielonych pasmach. …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Maskotki

    Niemalże każda drużyna piłkarska posiada swoją maskotkę. To symbol jej zwycięstwa i amulet, jednocześnie poza koszulkami, szalikami i smyczkami to świetny produkt marketingowy. Ich postać ma symbolizować wszystkie cechy drużyny, a przede wszystkim pokazywać i reklamować barwy danej drużyny. Poza drużynami, swoje maskotki mają również wszelkiego rodzaju mistrzostwa piłkarskie zarówno światowe jak i kontynentalne. Najlepszym tego przykładem będą szykowane aktualnie maskotki mistrzostw Europy w piłce nożnej. Slavek i Slavko, mimo że do mistrzostw jeszcze rok już zdążyły podzielić kibiców. Przedstawiają one stereotypowych mieszkańców dwóch państw, w których mistrzostwa się rozegrają, czyli Polskę i Ukrainę. Wielu uważa, że to pomysł nieudany i bardzo je krytykuje. O powodach krytyki trudno dyskutować, dotyczy ona bowiem gustu, o którym się nie mówi. A może takie właśnie było założenie projektantów im więcej wokół nich szumu, tym większe zainteresowanie i machina marketingu działa jak znalazł.

    Comments are closed.