Strony
Tego samego autora
  • Weekend na PodlasiuWeekend na Podlasiu
    Super weekend. Oboje byliśmy już zmęczeni pracą i chcieliśmy sobie odpocząć od wszystkiego. Moja stara przyjaciółka namawiała nas na odpoczynek nad morzem, ale tam jeździmy co rok, więc potrzeba nam …
  • NapastnikNapastnik
    Kolejnym zawodnikiem w piłce nożnej jest napastnik. Jak sama nazwa wskazuje jest to postać groźna i konsekwentna. Piłkarzowi stojącemu na pozycji napastnika powinno zależeć na strzeleniu jak największej ilości bramek. …
  • Sport mało powszechnySport mało powszechny
    Sport w dzisiejszych czasach jest mało rozpowszechniony. Można to dostrzec gołym okiem, jeśli tylko spojrzymy na osoby z naszego otoczenia. Ile jest osób otyłych? Ile jest osób schorowanych na serce? …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Maskotki

    Niemalże każda drużyna piłkarska posiada swoją maskotkę. To symbol jej zwycięstwa i amulet, jednocześnie poza koszulkami, szalikami i smyczkami to świetny produkt marketingowy. Ich postać ma symbolizować wszystkie cechy drużyny, a przede wszystkim pokazywać i reklamować barwy danej drużyny. Poza drużynami, swoje maskotki mają również wszelkiego rodzaju mistrzostwa piłkarskie zarówno światowe jak i kontynentalne. Najlepszym tego przykładem będą szykowane aktualnie maskotki mistrzostw Europy w piłce nożnej. Slavek i Slavko, mimo że do mistrzostw jeszcze rok już zdążyły podzielić kibiców. Przedstawiają one stereotypowych mieszkańców dwóch państw, w których mistrzostwa się rozegrają, czyli Polskę i Ukrainę. Wielu uważa, że to pomysł nieudany i bardzo je krytykuje. O powodach krytyki trudno dyskutować, dotyczy ona bowiem gustu, o którym się nie mówi. A może takie właśnie było założenie projektantów im więcej wokół nich szumu, tym większe zainteresowanie i machina marketingu działa jak znalazł.

    Comments are closed.