Strony
Tego samego autora
  • KendoKendo
    Kolejna sztuka walki, która rozwija nie tylko ciało, ale też ducha. Samo słowo kendo znaczy tyle, co znaczy tyle, co droga miecza. Kendo jest walką mniej znaną niż np. karate, …
  • Zamień hobby w dochodowy biznesZamień hobby w dochodowy biznes
    Wielu z nas zastanawia się jak ze swojego hobby stworzyć szansę na zarobek i szczęśliwe życie. Jest to zadanie wymagające wysiłku i ogromnej motywacji, ale ostatecznie bardzo opłacalne, ponieważ człowiek …
  • FrisbeeFrisbee
    Frisbee to bardzo popularna obecnie forma rekreacji, którą uprawia coraz więcej ludzi. Są to najczęściej osoby z młodej grupy wiekowej. Mianem frisbee określa się ogólnie latające dyski oraz talerze, które …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Maskotki

    Niemalże każda drużyna piłkarska posiada swoją maskotkę. To symbol jej zwycięstwa i amulet, jednocześnie poza koszulkami, szalikami i smyczkami to świetny produkt marketingowy. Ich postać ma symbolizować wszystkie cechy drużyny, a przede wszystkim pokazywać i reklamować barwy danej drużyny. Poza drużynami, swoje maskotki mają również wszelkiego rodzaju mistrzostwa piłkarskie zarówno światowe jak i kontynentalne. Najlepszym tego przykładem będą szykowane aktualnie maskotki mistrzostw Europy w piłce nożnej. Slavek i Slavko, mimo że do mistrzostw jeszcze rok już zdążyły podzielić kibiców. Przedstawiają one stereotypowych mieszkańców dwóch państw, w których mistrzostwa się rozegrają, czyli Polskę i Ukrainę. Wielu uważa, że to pomysł nieudany i bardzo je krytykuje. O powodach krytyki trudno dyskutować, dotyczy ona bowiem gustu, o którym się nie mówi. A może takie właśnie było założenie projektantów im więcej wokół nich szumu, tym większe zainteresowanie i machina marketingu działa jak znalazł.

    Comments are closed.