Strony
Tego samego autora
  • Head buty narciarskieHead buty narciarskie
    Nowy sprzęt narciarski. Byłem wielkim miłośnikiem sportów zimowych. Szczególnie lubiłem narciarstwo. Wyjeżdżałam na narty zawsze gdy miałam do tego okazję. Najbardziej lubiłem jazdę poza trasami chociaż wiem, że nie jest …
  • Zaprzęgi zimowe, sanny, kuligiZaprzęgi zimowe, sanny, kuligi
    Żyjemy w klimacie, w którym przez znaczną część roku trzeba liczyć się ze śniegiem i nieprzejezdnymi drogami. Ludzka pomysłowość musiała temu sprostać i wymyślono sanie. Jest to pojazd zaprzęgowy na …
  • Hobby lekarstwem na nudę!Hobby lekarstwem na nudę!
    Nie ma lepszego lekarstwa na nudę niż hobby. Każdy powinien mieć jakąś pasję, jakieś zajęcie, które sprawia mu przyjemność. Pasja nadaje życiu sens, pozwala mieć własny świat, w którym można …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Sport to też marketing

    Sportowcy uwielbiają pokazywać się w mediach i rozmawiać z dziennikarzami. Najlepszym tego przykładem jest David Beckham, który stał się gwiazdą nie tylko dzięki swojej wspaniałej grze, ale przede wszystkim, dlatego, że pokochali go dziennikarze. Przykłady można wymieniać w nieskończoność. Chodzi jednak o to, że sport to nie tylko sama gra, ale cała jego otoczka związana z zachowaniem się zawodników, kryzysów i konfliktów trenerskich. Dobrym przykładem tutaj jest boks, w którym zawodnicy, aby uatrakcyjnić swój pojedynek często kłócą się w mediach, obrażają, ale wszystko to nie jest tak naprawdę robione na poważnie. Media mają po prostu sprawić, że pojedynek nabierze symbolicznego charakteru. Tak jest we wszystkich sportowych dyscyplinach i jeżeli jesteś tego świadomy nie będziesz się emocjonował niepotrzebnymi sprawami tylko zwrócisz swój wzrok na kwestie merytoryczne. Marketing w sporcie istnieje od zarania dziejów i osoby sprawnie się w nim poruszające odnoszą nie tylko sportowe sukcesy, ale zdobywają sławę przekraczającą ludzkie wyobrażenia. Pamiętaj o tym, że sportowcy to ludzie jak wszyscy inni, którzy często wpadają w medialny wir. Ocenić ich jednak można dopiero po tym co robią na turniejach a nie w telewizji czy gazetach.

    Comments are closed.