Strony
Tego samego autora
  • Międzynarodowe rozgrywkiMiędzynarodowe rozgrywki
    Międzynarodowe rozgrywki w piłce nożnej organizowane są ze względu na to, że to sport uniwersalny i grany na całym świecie. FIFA organizuje między innymi Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Rozgrywki …
  • Zamożni niekoniecznie zdrowsiZamożni niekoniecznie zdrowsi
    Niemal każdy rozwijający się kraj musi starać się o utrzymanie własnych obywateli w możliwie jak najlepszej kondycji. Chodzi przede wszystkim o to, aby w przyszłości ludzie w wieku produkcyjnym nie …
  • Jazda na rowerze – świetna zabawa, dla każdegoJazda na rowerze – świetna zabawa, dla każdego
    Jazda na rowerze jest świetną zabawą dla każdego, niezależnie od wieku. Dlatego też tak wielu rowerzystów spotykamy na swojej drodze. Każdy oczywiście dobiera rower indywidualnie, do swojego wzrostu, a przede …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Sport to też marketing

    Sportowcy uwielbiają pokazywać się w mediach i rozmawiać z dziennikarzami. Najlepszym tego przykładem jest David Beckham, który stał się gwiazdą nie tylko dzięki swojej wspaniałej grze, ale przede wszystkim, dlatego, że pokochali go dziennikarze. Przykłady można wymieniać w nieskończoność. Chodzi jednak o to, że sport to nie tylko sama gra, ale cała jego otoczka związana z zachowaniem się zawodników, kryzysów i konfliktów trenerskich. Dobrym przykładem tutaj jest boks, w którym zawodnicy, aby uatrakcyjnić swój pojedynek często kłócą się w mediach, obrażają, ale wszystko to nie jest tak naprawdę robione na poważnie. Media mają po prostu sprawić, że pojedynek nabierze symbolicznego charakteru. Tak jest we wszystkich sportowych dyscyplinach i jeżeli jesteś tego świadomy nie będziesz się emocjonował niepotrzebnymi sprawami tylko zwrócisz swój wzrok na kwestie merytoryczne. Marketing w sporcie istnieje od zarania dziejów i osoby sprawnie się w nim poruszające odnoszą nie tylko sportowe sukcesy, ale zdobywają sławę przekraczającą ludzkie wyobrażenia. Pamiętaj o tym, że sportowcy to ludzie jak wszyscy inni, którzy często wpadają w medialny wir. Ocenić ich jednak można dopiero po tym co robią na turniejach a nie w telewizji czy gazetach.

    Comments are closed.