Strony
Tego samego autora
  • Imprezy integracyjne dla firm
    Impreza dla pracowników. Posiadacie własna firmę i zatrudniacie ludzi? Wykonują oni dla was na pewno kawał dobrej roboty. To dzięki nim istniejecie na rynku i notujecie zyski ze sprzedaży swoich …
  • Kultura oparta na sporcie
    Bardzo łatwo znaleźć dzisiaj opinie i komentarze wskazujące na to, że zaniechanie aktywności fizycznej u najmłodszych i dzieci wynika przede wszystkim z postępującego uzależnienia od cybernetycznych technologii i multimediów. Tym …
  • Zabytkowe powozy konne
    Polacy mają bogate tradycje jeździectwa i hodowli koni. I tych wierzchowych i tych do innych prac. Co prawda teraz konie kojarzą się głównie z rekreacją i sportem, ale wiele z …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Sport to też marketing

    Sportowcy uwielbiają pokazywać się w mediach i rozmawiać z dziennikarzami. Najlepszym tego przykładem jest David Beckham, który stał się gwiazdą nie tylko dzięki swojej wspaniałej grze, ale przede wszystkim, dlatego, że pokochali go dziennikarze. Przykłady można wymieniać w nieskończoność. Chodzi jednak o to, że sport to nie tylko sama gra, ale cała jego otoczka związana z zachowaniem się zawodników, kryzysów i konfliktów trenerskich. Dobrym przykładem tutaj jest boks, w którym zawodnicy, aby uatrakcyjnić swój pojedynek często kłócą się w mediach, obrażają, ale wszystko to nie jest tak naprawdę robione na poważnie. Media mają po prostu sprawić, że pojedynek nabierze symbolicznego charakteru. Tak jest we wszystkich sportowych dyscyplinach i jeżeli jesteś tego świadomy nie będziesz się emocjonował niepotrzebnymi sprawami tylko zwrócisz swój wzrok na kwestie merytoryczne. Marketing w sporcie istnieje od zarania dziejów i osoby sprawnie się w nim poruszające odnoszą nie tylko sportowe sukcesy, ale zdobywają sławę przekraczającą ludzkie wyobrażenia. Pamiętaj o tym, że sportowcy to ludzie jak wszyscy inni, którzy często wpadają w medialny wir. Ocenić ich jednak można dopiero po tym co robią na turniejach a nie w telewizji czy gazetach.

    Comments are closed.