Strony
Tego samego autora
  • Liga mistrzów
    Liga mistrzów to bardzo ważne rozgrywki w świecie piłki nożnej. Są one organizowane od tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątego drugiego roku, a ich założycielem był związek UEFA. Jest to kontynuacja Pucharu Europy …
  • Spalony
    Sytuacja spalona zawodnika to taka kiedy podczas kierowania do niego podania znajduje się on w złej pozycji na boisku, czyli jeżeli jest na połowie przeciwnika i znajduje się bliżej linii …
  • Zasady gry
    Piłka nożna nie należy do sportów bardzo skomplikowanych. Każdy jest w stanie zrozumieć jej zasady, stąd taka popularność wśród dzieci pod blokiem i na całym świecie. Sprawa komplikuje się, gdy …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Sport to też marketing

    Sportowcy uwielbiają pokazywać się w mediach i rozmawiać z dziennikarzami. Najlepszym tego przykładem jest David Beckham, który stał się gwiazdą nie tylko dzięki swojej wspaniałej grze, ale przede wszystkim, dlatego, że pokochali go dziennikarze. Przykłady można wymieniać w nieskończoność. Chodzi jednak o to, że sport to nie tylko sama gra, ale cała jego otoczka związana z zachowaniem się zawodników, kryzysów i konfliktów trenerskich. Dobrym przykładem tutaj jest boks, w którym zawodnicy, aby uatrakcyjnić swój pojedynek często kłócą się w mediach, obrażają, ale wszystko to nie jest tak naprawdę robione na poważnie. Media mają po prostu sprawić, że pojedynek nabierze symbolicznego charakteru. Tak jest we wszystkich sportowych dyscyplinach i jeżeli jesteś tego świadomy nie będziesz się emocjonował niepotrzebnymi sprawami tylko zwrócisz swój wzrok na kwestie merytoryczne. Marketing w sporcie istnieje od zarania dziejów i osoby sprawnie się w nim poruszające odnoszą nie tylko sportowe sukcesy, ale zdobywają sławę przekraczającą ludzkie wyobrażenia. Pamiętaj o tym, że sportowcy to ludzie jak wszyscy inni, którzy często wpadają w medialny wir. Ocenić ich jednak można dopiero po tym co robią na turniejach a nie w telewizji czy gazetach.

    Comments are closed.